Find vores pakkeløsninger for ventilation

Læs mere

Restsalg af VAGA-produkter

Se de ekstra gode priser

Find vores pakkeløsninger for ventilation

Læs mere

Find vores pakkeløsninger for varmepumper

Se mulighederne

Find gode tilbud på værktøj

Se denne måneds tilbud

Find gode tilbud på el og belysning

Se denne måneds tilbud

Find gode tilbud på VA-varer

Se denne måneds tilbud

Find gode tilbud på beslag

Se denne måneds tilbud
Vis alle produkter

Find vores pakkeløsninger for ventilation

Læs mere

Restsalg af VAGA-produkter

Se de ekstra gode priser

Find vores pakkeløsninger for ventilation

Læs mere

Find vores pakkeløsninger for varmepumper

Se mulighederne

Find gode tilbud på værktøj

Se denne måneds tilbud

Find gode tilbud på el og belysning

Se denne måneds tilbud

Find gode tilbud på VA-varer

Se denne måneds tilbud

Find gode tilbud på beslag

Se denne måneds tilbud
{{'{0} produkter' | aoStringReplace: result.Count}}

Din søgning gav desværre ikke noget resultat

Vi kunne desværre ikke finde noget ud fra søgningen: "{{searchString}}".

Prøv at søge efter nogle andre ord eller find varerne via kategorierne.

Søg varer


Du kan søge efter varenumre, EAN num, produktnavne og lign. 

Levering

Når du bestiller varer hos AO, varierer det, hvornår du kan forvente at modtage dem. Det afhænger af, om varen er på lager, er i restordre eller er en skaffevare.

Hvis varen er på lager, går der typisk førstkommende hverdag, før du modtager den, med mindre andet er anført.

Hvis varen er i restordre, er der anført en cirka-leveringstid ud for varenummeret. Tiden er baseret på oplysninger fra producenten/leverandøren.

Hvis varen er en skaffevare, skal du kontakte AO Johansen for oplysninger om, hvor lang leveringstid, der er på den.

Hvad er mine leveringsmuligheder?

Det er op til dig, hvordan og hvornår du gerne vil have dine varer leveret. AO tilbyder forskellige leveringsformer. 

Få det fulde overblik over AO's leveringsmuligheder

Hjalp dette svar?

Tak for dit svar


Hvor bliver mine varer leveret?

Du får leveret dine varer til den adresse, du har registreret dig med, da du blev kunde hos AO. Skal varerne leveres til en anden adresse, skal du huske at notere det, når du bestiller.

Hjalp dette svar?

Tak for dit svar


Kan jeg følge min ordre via Track & Trace?

Når du bestiller varer hos AO, bliver de forsynet med et track & trace-nummer, så du hele tiden ved, hvor din ordre befinder sig, og hvornår du kan forvente levering. Du kan følge ordren via både ordre- og fakturaoversigten på ao.dk.

Hjalp dette svar?

Tak for dit svar


Mine varer er ikke blevet leveret - hvad skal jeg gøre?

Hvis du oplever, at en hel vareleverance udebliver, skal du kontakte vores kompetencecenter.

Find kontaktoplysningerne til dit relevante kompetencecenter her

Hjalp dette svar?

Tak for dit svar


Der mangler varer i min leverance?

Når du modtager dine varer fra AO, bør du tjekke leverancen med det samme og se, om den indeholder alt det, du har bestilt. Viser der sig, mod forventning, at være fejl og mangler i ordren, skal du kontakte os med det samme. Ved rettidig reklamation er det os som leverandør, der skal afhjælpe fejlen og/eller manglen.

Kontakt dit relevante kompetencecenter

 

Læs mere om leverancer, fejl og mangler i vores salgs- og leveringsbetingelser.

Hjalp dette svar?

Tak for dit svar


Hvad er AO's leveringspriser?

Priserne på levering varierer alt efter leveringsform.

Få det fulde overblik over AO's leveringsmuligheder og -priser.

Hjalp dette svar?

Tak for dit svar