Vi kunne desværre ikke finde noget ud fra søgningen: "{{searchString}}".
Prøv at søge efter nogle andre ord eller find varerne via kategorierne.
Du kan søge efter varenumre, EAN num, produktnavne og lign.
Elektroniske fakturaer er en stor fordel for både dig som kunde og os som leverandør. Her på siden kan du læse mere om mulighederne for elektronisk samhandel med os.
Elektroniske fakturaer kan være 2 ting:
EDI-faktura: ”Rigtige” elektroniske fakturaer er fakturaer, der sendes til dig som en fil, og som kan importeres direkte i din virksomheds økonomisystem. Fordele: Du slipper for at taste alle fakturaerne ind i dit økonomisystem, og du sparer penge på papirarbejde.
PDF-faktura: Er et alternativ til dig, hvis virksomhed endnu ikke er klar til at modtage ”rigtige” elektroniske fakturaer. Fordele: Det er nemt at tilmelde sig, og du modtager dine fakturaer fra os pr. mail. Den vedhæftede PDF-faktura er en eksakt kopi af den fysiske faktura.
De elektroniske fakturaer sendes til dig dagligt. Det gør det både nemt og hurtigt at få et overblik over, hvor mange penge, du har brugt på en bestemt opgave – endda kun kort tid efter, du har købt varerne. Overblikket giver dig desuden mulighed for at sende en regning til kunden allerede dagen efter, du har udført arbejdet. Jo hurtigere kunden modtager regningen, jo hurtigere får du dine penge igen.
Vores betalingsfrist er uændret, selv om fakturaen bliver sendt elektronisk. Det, sammenholdt med den hurtigere betaling fra dine kunder, betyder, at du har færre penge ude at svømme. Derved kan du nedbringe din kassekredit og spare penge på renter.
Hos os kan vi håndtere alle de mest almindelige fakturaformater. Men det er selvfølgelig vigtigt, at du sørger for at vælge et elektronisk fakturaformat, der passer til dit økonomisystem. Tag en snak med din it-leverandør, og hør, hvilke formater, du kan modtage i dit system.
Hvis du er i tvivl, så kontakt vores EDI-support på mail: edi-support@ao.dk.
AO bruger Elektronisk Samhandel (EDI), og vi vil gerne samarbejde med alle vores kunder og leverandører på denne måde.
Vil du slippe for at huske og bruge tid på at betale dine fakturaer fra AO?
Hvis du tilmelder dig LeverandørService vil dine fakturaer fra AO automatisk blive betalt til tiden. Du slipper derfor for at bruge tid på det og undgår derved at glemme at betale.
Fakturabeløbet bliver trukket direkte fra din konto og servicen er gratis for dig.
Hvis du er interesseret i at tilmelde dig denne service, kan du gøre det nedenfor.
Tilmeld dig her: Nets Leverandørservice (åbner en ny fane)
Cookies på AO.dk bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.
Vil du vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem, klik her
-anvendes ikke-